Zajęcia 49 - 31.05.2021 - Podsumowanie działania koła - rozdanie upominków

Zajęcia 47/48 - 24.05.2021 - Kurs OSE - Programowanie w Scratch 3.0 z Klubem Młodego Programisty 3

Zajęcia 45/46 - 21.05.2021 - Kurs OSE - Programowanie w Scratch 3.0 z Klubem Młodego Programisty 2

Zajęcia 43/44 - 18.05.2021 - Roboty w trasie (ruch robota po linii, wyścigi)

Zajęcia 42 - 14.05.2021 - Kurs OSE - Programowanie w Scratch 3.0 z Klubem Młodego Programisty 1

Zajęcia 41 - 12.05.2021 - Mbot - symulator robota

Zajęcia 39/40 - 07.05.2021 - Generator liczb losowych - projekt Michała

Zajęcia 37/38 - 30.04.2021 - 30.04.2021) Zespół na platformie - poszerzanie wiedzy - źródła zewnętrzne. Dress the doll - projekt Leny

Zajęcia 35/36 - 23.04.2021 - Blocky games - współpraca w zespole projektowym

Zajęcia 34 - 16.04.2021 - Największa z wielu - wybór z listy

Zajęcia 33 - 09.04.2021 - Tańczące imię - funkcje (bloki)

Zajęcia 31/32 - 02.04.2021 - Wonsz świąteczny - klony w Scratch (2)

Zajęcia 29/30 - 01.04.2021 - Wonsz świąteczny - klony w Scratch

Zajęcia 28 - 26.03.2021 - Pole wielokątów - funkcje (bloki)

Zajęcia 27 - 19.03.2021 - Pole rombu - gra matematyczna

Zajęcia 26 - 12.03.2021 - Teatr cieni - zmiana barwy i jej natężenia

Zajęcia 25 - 05.03.2021 - Warzywa i owoce - przyporządkowywanie

Zajęcia 24 - 26.02.2021 - Kalkulator matematyczny - interakcja z użytkownikiem

Zajęcia 23 - 19.02.2021 - Dzień wody - łapanie kropli, wysyłanie wiadomości między duszkami

Zajęcia 22 - 12.02.2021 - Walentynkowe obroty i symetria

Zajęcia 21 - 05.02.2021 - Mysz i kot - działania automatyczne

Zajęcia 20 - 29.01.2021 - Akwarium - pętle, instrukcja warunkowa, zmiana kształtu (2)

Zajęcia 19 - 28.01.2021 - Cyfrowe zdrowie - quiz w Scratch (2)

Zajęcia 18 - 22.01.2021 - Cyfrowe zdrowie - quiz w Scratch

Zajęcia 16/17 - 15.01.2021 - Akwarium - pętle, instrukcja warunkowa, zmiana kształtu


Zajęcia 14/15 - 13.01.2021 - Własna gra - różne poziomy

Zaprogramuj grę wielopoziomową w Scratch,

 


Zajęcia 12/13 - 08.01.2021 - Własna gra, zliczanie punktów

Zaprogramowanie gry w Scratchu

Instrukcja: FILM

Wykonaj go w internecie, nie ściągaj programu.


Zajęcia 10 / 11 - 06.01.2021 - Kot w labiryncie - instrukcje warunkowe oraz instrukcje pętli

Zajęcia 9 - 18.12.2020 - Wielokąty foremne – obrót o kąt. Zmienna


Zajęcia 8 - 11.12.2020 - Wielokąty foremne – obrót o kąt


Zajęcia 7 - 04.12.2020 - Godzina kodowania - powtarzalny ruch na płaszczyźnie

Zajęcia 6. 20.11.2020 - Zabłocone miasto - Minimalne drzewa rozpinające

Zajęcia 5. 13.11.2020 - Zaginiona w Kosmosie (cz. 1 i 2) - wyzwanie

Zaprogramowanie animacji w Scratchu

Uczeń:

  • użyje pętli powtarzaj żeby animować duszka 
  • użyje nieskończonej pętli aby powtarzać animację w nieskończoność
  • dowie się, że pętle mogą być zagnieżdżone w sobie
A4prezentacja.pdf
Adobe Acrobat Document 1.2 MB

Zajęcia 4. 6.11.2020 - Prezentacja prac uczniów - możliwości robotów

Prezentacja robotów pomagających w domu

Zajęcia 3. 30.10.2020 - Co roboty robią w domu? Budowanie robota

Cel: Poznajemy przykłady zastosowania robotów w domu - jakich potrzebuje narzędzi?
Uczeń:
  • podaje przykłady zastosowania robotów w gospodarstwie domowym
  • wie jakich narzędzi potrzebuje robot do wykonania pracy
  • wykorzystuje klocki LEGO

Zajęcia 2. 23.10.2020 - Algorytm kodowanie grafiki przez komputer

Do czego służy urządzenie zwane faksem?

W jakich sytuacjach komputery muszą przechowywać w pamięci obrazy?

W jaki sposób komputer ma zapisać informacje graficzne za pomocą liczb?

A2prezentacja.pdf
Adobe Acrobat Document 724.6 KB

Zajęcia 1. 9.10.2020 - Zliczanie kropek - numeracja dwójkowa

  1. Praca z bitami
  2. Przesyłanie tajemniczej wiadomości
  3. E-mail oraz modem
  4. Zliczanie powyżej 31
A1prezentacja5.pdf
Adobe Acrobat Document 721.3 KB

Szkoła Podstawowa nr 5

d. Gimnazjum nr 1

im. Zbigniewa Gęsickiego "Juno"

ul. Pułaskiego 6/8

o5-820 Piastów

tel.: 22 723 14 72
www: sp5piastow@edu.pl 

e-mail: sp5@piastow.pl

 

Liceum Ogólnokształcące

z Oddziałami Dwujęzycznymi

im. Adama Mickiewicza

w Piastowie