Święta, święta, święta...
Wejdź na stronę Gry z Mikołajem
Rozegraj gry, baw się dobrze.
Printscreeny z ukończonych gier wyślij do nauczyciela (co najmniej 3).
Cel: Uczeń zapisuje algorytmy dla robota
Materiały:
Mata on-line 10 x 10 na tablicy interaktywnej
Tablety z matą
Zadanie 1. Gra Anny Świć - Zdobądź jak najwięcej 10
3 drużyny / po 8 osób / 3 kolory
2 kostki 1-6 / 1 mata / 4 działania / wybrany wynik jest ustawiany w jednej kolumnie
Cel gry: zebrać 10 w pionie - rożne strategie działania - kooperacja / dywersja
Wyniki działań do wyboru, np.: 4 + 2 = 6 / 4 - 2 = 2 / 4 x 2 = 8 / 4 : 2 = 2
Zadanie 2. Kolorowe kodowanie z symetrią
10 par / 10 tabletów
Ułożenie obrazka według instrukcji
Prace własne.
Szkoła Podstawowa nr 5
d. Gimnazjum nr 1
im. Zbigniewa Gęsickiego "Juno"
ul. Pułaskiego 6/8
o5-820 Piastów
tel.: 22 723 14 72
www: sp5piastow@edu.pl
e-mail: sp5@piastow.pl
Liceum Ogólnokształcące
z Oddziałami Dwujęzycznymi
im. Adama Mickiewicza
w Piastowie