20.06.2022 - Zajęcia 52. Zakończenie koła kodowania

10.06.2022 / 20.06.2022 - Zajęcia 50/51. 7 etap - Labirynt Indiana Jones - wysyłanie komunikatu (Zaginione skarby Gizy)

08.06.2022 - Zajęcia 48/49. Labirynt Indiana Jones w terenie

27.05.2022 - Zajęcia 45/46. Labirynt - poruszanie się po mapie - zajęcia w terenie (2 h)

20.05.2022 / 03.06.2022 - Zajęcia 44/47.  6 etap - Wyścigi po pustyni (1-2) (Szalona przejażdżka Scratchy’ego)

06.05.2022 / 13.05.2022 - Zajęcia 42/44. 5 etap - Gole w Rio - licznik punktów (1-2)

22.04.2022 / 29.04.2022 - Zajęcia 40/41. 4 etap - Atak Hakerski - zmienne (1-2)

05.04.2022 - Zajęcia 38/39. Muzeum Techniki - Historia komputerów. Liczy się! (2h)

01.04.2022 / 08.04.2022 - Zajęcia 36/37. 3 etap - Uwięziony w uśmiechu Mona Lizy - interakcja z użytkownikiem (1-2)

11.03.2022 / 25.03.2022 - Zajęcia 34/35. 2 etap - Odyseja w kosmosie - powtarzaj aż (1-2)

24.02.2022 / 04.03.2022 - Zajęcia 32/33. 1 etap - Przybysz z kosmosu - układ współrzędnych (1-2)

17.02.2022 - Zajęcia 30/31. Mysz i kot - Międzynarodowy Dzień Kota

28.01.2022 - Zajęcia 29. MineCraft - misja z agentem - pierwsze bloki z kodem - Godzina Kodowania

21.01.2022 - Zajęcia 27/28. Scratch z Klubem Młodego Programisty OSE NASK

4.01.2022 - Zajęcia 26. Zaczynamy przygodę ze Scratchem

17.12.2021 - Zajęcia 24/25. Planowanie i realizowanie projektu w zespole - reguła przechodniości z klockami LEGO (z instrukcją i bez instrukcji) – zajęcia bez komputera

10.12.2021 - Zajęcia 23. Mikołajowy zawrót głowy - 4 ćwiartki z układu współrzędnych

03.12.2021 - Zajęcia 21/22. Mikołaj w układzie współrzędnych - pierwsza ćwiartka

Święta, święta, święta...

 

Wejdź na stronę Gry z Mikołajem

Rozegraj gry, baw się dobrze.

Printscreeny z ukończonych gier wyślij do nauczyciela (co najmniej 3).

26.11.2021 - Zajęcia 20. Rożne systemy liczbowe – zapis

19.11.2021 - Zajęcia 18/19. Kąt obrotu, kierunek ruchu - ćwiczenia

15.11.2021 - Zajęcia 15/16/17. Wyprawa w Kosmos - komputery kosmiczne - Kosmos - wycieczka edukacyjna z zadaniami

05.11.2021 - Zajęcia 13/14. Pierwsze kodowanie - Myślenie strategiczne - gra w kwadraty

29.10.2021 - Zajęcia 11/12. Haloweenowe kodowanie - współrzędne

22.10.2021 - Zajęcia 10. Matematyczne grafy i gry z robotem Edim

Na dobry początek ROBOT EDI

Matematyczne grafy

GRAF 1 - dodawanie i odejmowanie

GRAF 2 - mnożenie i dzielenie

Kolejność wykonywania działań GRA

SPRAWDZIAN

Gry matematyczne

15.10.2021 - Zajęcia 8/9.  Matematyka w programowaniu

 

Cel: Uczeń zapisuje algorytmy dla robota

Materiały:

Mata on-line  10 x 10 na tablicy interaktywnej

Tablety z matą

 

Zadanie 1. Gra Anny Świć - Zdobądź jak najwięcej 10

3 drużyny / po 8 osób / 3 kolory

2 kostki 1-6 / 1 mata / 4 działania / wybrany wynik jest ustawiany w jednej kolumnie

Cel gry: zebrać 10 w pionie - rożne strategie działania - kooperacja / dywersja

Wyniki działań do wyboru, np.: 4 + 2 = 6 / 4 - 2 = 2 / 4 x 2 = 8 / 4 : 2 = 2

 

Zadanie 2. Kolorowe kodowanie z symetrią

10 par / 10 tabletów

 

Ułożenie obrazka według instrukcji

Prace własne.

kokarda_instrukcja.pdf
Adobe Acrobat Document 29.5 KB

08.10.2021 - Zajęcia 7. Tabliczka mnożenia w aplikacjach - jak to działa? Losowość.


01.10.2021 - Zajęcia 6. Tabliczka mnożenia w grafach

24.09.2021 - Zajęcia 5.  Gramy w piktogramy - uzasadnianie wyboru

17.09.2021 - Zajęcia 4. Kodowanie i rozkodowywanie Brailem

10.09.2021 - Zajęcia 3. Kodowanie czarno-białe - jak faks przesyła informacje

09.09.2021 - Zajęcia 1/2. Gra integracyjna Podróż do Szwecji

Szkoła Podstawowa nr 5

d. Gimnazjum nr 1

im. Zbigniewa Gęsickiego "Juno"

ul. Pułaskiego 6/8

o5-820 Piastów

tel.: 22 723 14 72
www: sp5piastow@edu.pl 

e-mail: sp5@piastow.pl

 

Liceum Ogólnokształcące

z Oddziałami Dwujęzycznymi

im. Adama Mickiewicza

w Piastowie